🇸🇮 Drobni tisk

 "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."

 


Naslov: Drobni tisk

Avtorica: Lauren Asher


To knjigo sem zasledila v lanskem letu, ko sem v knjižni izmenjevalnici prejela tale naslov v angleškem jeziku. Ker je čakala na polici na boljše čase, je vmes prišel tudi že slovenski prevod, ko sem nanj naletela v knjižnici, sem si knjigo končno izposodila. Kdo je še tak, da raje prebere knjigo iz knjižnice kot pa "oskruni" novo knjigo? 


 

VSEBINA: 

Po dedkovi smrti mora Rowan Kane prevzeti direktorski stolček zabaviščnega parka Dežele sanj. Zdi se, da nič ne more vreči s tira tako brezkompromisnega in hladnega poslovneža, kot je Rowan. A vse se spremeni, ko spozna prikupno zmedeno uslužbenko parka Zahro Gulian.
Zahrine otroške sanje so, da bi postala ustvarjalka atrakcij v Deželi sanj. Ko po kozarcu vina preveč vloži svoj predlog izboljšav, je prepričana, da jo bodo odpustili. Namesto tega ji sam Rowan Kane ponuja sanjsko službo. Pravzaprav ji niti ne da izbire.
Zahra ima le eno težavico – res, ampak res ni spretna pri risanju. Rowan ji zato priskrbi pomoč Scotta, umetnika, ki ji bo pomagal pri grafični predstavitvi predlogov in idej. In samo upa lahko, da ne bo nikoli izvedela, da se za Scottovim imenom, njegovimi sporočili in kreacijami skriva prav Rowan.
Stvari se zapletejo, ko se Zahra zbliža tako z Rowanom kot s Scottom. Tudi Rowana vedno bolj vleče k njej. Ne želi se več skrivati za Scottovim psevdonimom – povedati ji mora resnico in se soočiti s posledicami.
Bo Rowan zaupal Zahri in se ji odprl? Bo postavil uspeh, denar in predanost svoji družini pred lastno srečo? Ali lahko Zahra Rowanu po vsem tem sploh še verjame? Ali bo, ko Rowan končno dojame, da mu ni treba izbrati med ljubeznijo in družino, zanju z Zahro že prepozno?


 

 "Mislila sem, da nisem dovolj posebna za drobni tisk?"

MNENJE:  

Zelo hitro se bere, pritegnila me je z zgodbo, všeč mi je bil glavni junak, glavna junakinja mi je bila pa osebnostno skoraj malo preveč antipatična.

Všeč so mi bili prizori in dejanja čez knjigo, je kar za romantične duše. Glavni junak Rowan me je pritegnil, radovedna sem bila glede njegove zgodbe in ozadja.
Le... Ko prideta skupaj, postane za moje pojme preveč smutty in hitra zgodba.

Določene stvari so bile predvidljive, ampak pašejo tudi taka branja. Mislim pa, da bom bolj navdušena nad zgodbama o njegovih bratih. 

 

OCENA: 4⭐⭐⭐

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...