🇸🇮 Poletno branje

 En poletni pozdrav! Ob letošnjem dopustu sem imela velika pričakovanja in predstavo, kako bom uspela v 14. dneh prebrati ogromno knjig. No, izkazalo se je, da je kljub dopustu branje še vedno malce upočasnejo, berem le ob jutrih in večerih, tako da realistično nimam velikih pričakovanj. 


 


 
 
 
 
 
 
 
Na kup sem dobila nekaj romanc, ki sem jih čakala, zato mi je uspelo škljocniti tak poletni kupček.

Najbolj se veselim nove avtorice- Alexe Aston, saj je še ne poznam. Verjamem, da me bo tudi Elle Kennedy prijetno presenetila. :)


Še malo poziranja mojega kindla na počitnicah. Ni mi uspelo veliko prebrati, bomo brali pa doma. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...