🇸🇮 Polnočna zvezda, Tjaša Gašparič

"Avery, to kar ti bom sedaj povedal, bo obrnilo tvoje življenje na glavo. Prekršil bom naše najstrožje pravilo, ampak preprosto se ti ne morem več upreti..."

 

 Knjiga: Polnočna zvezda

Avtorica: Tjaša Gašparič

 

 

Vsebina: 

 
OPIS:
Avery je nova študentka, zelo radovedne sorte, ki jo mikajo prepovedane stvari- posebna soba v knjižnici, posebna jedilnica za elitne študente, posebni študentski dom in privatne zabave za... elito.
Kmalu spozna nenavadnega Ryona, ki jo privlači od prvega trenutka. Sprva se zdi, da je sam hladen do nje, nato pa ugotovi, da jo varuje pred samim seboj, saj jo noče spraviti v nevarnost.

Avery raziskuje po prepovedanih krajih, še posebej po dveh tragičnih nesrečah na kolidžu in pride do presenetljivih odkritij- naj Ryonu prizna svojo radovednost in odkritja? Naj najdaljuje s svojim raziskovanjem? Je kaj upanja za romanco med njima?
 

 
"Ti je zdaj težko?"
"Ne, ni tako. Bolj je kot prijetno mučenje."  
 
MNENJE: 
 
 Ko sem si vzela čas za branje, sem se hitro potopila v ta svet, všeč mi je bila, ker ni preveč "nasilna" in kriminalna, še vedno je veliko poudarka na romanci. Všeč mi je bilo prepletanje stranskih likov ter samo spoznavanje glavnih junakov. Malce me je zmotilo razmerje med počasnim spoznavanjem in instant zvezo (komaj sta se poljubila, pa si že izpovedujeta ljubezen).
Večino časa me je zgodba spominjala na vsebino Somraka (Twilligh oz. Polnočnega sonca, S. Meyer)- (view spoiler)
Imam pa eno opazko glede lektoriranja- Ava je na nekaterih mestih omenjena kot sestrična, na nekaterih pa kot sestra. Mene so take zadeve kar malce zmotile.

Mi je pa zelo všeč, da se konča zgodba brez previsnika - cliffhangerja in bralca ne pusti v napetosti.


 
 
Doma imam tudi drugo knjigo, vendar bom verjetno z branjem še malce počakala. 
 

OCENA: 

4

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...