🇸🇮 Vedno boš moj, Samantha Young

 

"Raje bi imel en sam trenutek s tabo kakor nobenega. Vreden mi bo toliko kot celo življenje."

 

Naslov: Vedno boš moj

Avtorica:  Samantha Young

Serija: Adair family, 3. del

Je še kdo tukaj, ki je že od prve knjige navijal za Arro in Maca?

Jaz sem in sem se veselila njune zgodbe! 


 Vmes sem že malo pozabila, da se prevaja njun del, zato sem bila zelo dobre volje, ko sem dobila prva na voljo tole knjigo v knjižnici. 


VSEBINA: 

Arrochar Adair je mlada, samozavestna in uspešna ženska, ki je že leta na skrivaj zaljubljena v bratovega telesnega stražarja in najboljšega prijatelja, Maca Galbraitha.

Ko se je zaljubila, je bila zanj še premlada, zdaj pa je odrasla in starostna razlika med njima ne bi smela več predstavljati ovire njuni sreči. A zdaj ju ločuje nekaj globljega, nekaj, kar je veliko težje premagati. Arrochar ne razume, zakaj jo Mac z besedami zavrača, hkrati pa ji s svojimi dejanji nenehno vliva upanje.
Mac Galbraith se jasno spominja noči, ko je Arro zanj postala vse, ne več le mlajša sestra najboljšega prijatelja in šefa. Ker pa je v preteklosti naredil veliko napak, je odločen, da ne bo popustil: ne bo si dovolil verjeti, da je vreden Arrochar Adair, ne glede na to, kako hrepeni po njej. Že to, da je dopustil, da sta se zbližala, je bilo zanj pogubno. Nekega večera gre v želji, da bi jo zaščitil pred seboj, v svoji zavrnitvi predaleč. Nikoli si ni predstavljal, da bo s tem oba morda nepopravljivo uničil.
Arro, uničena zaradi Macove dokončne zavrnitve, je odločena, da ga bo pozabila in izrezala iz svojega življenja. Lažje reči, kot storiti, saj je neločljivo povezan z njeno družino, ki se hkrati spopada z novo grožnjo, ko si še ni popolnoma opomogla od prejšnje. Arrochar se znajde v nevarnosti, ki je morda povezana z Macovo preteklostjo, in zdaj se mu nikakor ne bo mogla izogniti. Pravzaprav bo Mac naredil vse, da jo zaščiti.
Bo Arro zmogla sprejeti Macovo pomoč in njegov trud, ga bo spustila dovolj blizu, da jo zaščiti pred sovražniki … preden bo prepozno?
 

MNENJE: 
Zelo sem bila presenečena, kako hladna je bila Arro do njega in kako jo je prizadel njegov odklonilni odnos. Čez knjigo spremljamo Macovo pot k razumevanju samega sebe in njegovo borbe za Arro. Ki pa ni več enostavna... Saj je ona še vedno prizadeta.


"Prizadel si mene, da bi rešil sebe."


Kot sem omenila, čakala sem to njuno zgodbo, ampak sem bila presenečena, da ni bilo vse enostavno in preprosto. Samantha kot Samantha doda tudi še druge elemente napetosti, ne manjka pa niti veliko vključevanja drugih članov družine.
Enkrat sem že omenila, da me nadaljevanje ne zanima več , le da prideta Arro in Mac skupaj. Bomo videli. Če pride do še preostalih prevodov, zakaj pa ne? 


OCENA: 4 ⭐⭐⭐⭐

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...