🇸🇮 🇬🇧UPDATE- Prebrano (read) 📖 NOVEMBER

 Moj november se je kar dobro pričel. Prebrala sem namreč že 3 knjige.

 

1. Začuti znova od Mone Kasten (5 ⭐⭐⭐⭐⭐)

2. Love in Motion (ARC) od Angele K. Parker (5 ⭐⭐⭐⭐⭐)

3. Date me, Bryson Keller od Kevina van Whya (5⭐⭐⭐⭐⭐)

Me pa na policah čakajo zgodovinske romance, katere tudi komaj čakam, da jih začnem brati. Zdaj ko so dnevi krajši (beri- hitro je tema), branje prav paše.
Koliko se bom pa tega kupčka držala, bom pa še videla. 

Na kindlu me čakata še dva ARCA. :)

4. Višavec se nikoli ne preda (4⭐⭐⭐⭐)

Meni je bila zgodba kar všeč, je pa res, da sem bila ob vseh imenih kar konkretno že zmedena. Sem se bala, da bo preveč bojevniška, ampak je bilo ravno prav. Sicer vse tako skrivnostno in po ovinkih predstavljeno...
Mi je pa všeč glavna ljubezenska zgodba: oba trmoglavca, ki se nočeta ukloniti. Ampak kmalu ugotovita, da drug brez drugega ne moreta. Mi je pa manjkalo malo dogajanja med njima, pogovorov. Ne vem, 2x se na hitro poljubita, pa že ve (ženska) da je zaljubljena v njega.
Bila mi je všeč tudi situacija Roberta in Anne. Ampak spet malo nerealno. Enkrat jo je pogledal (niti spregovoril) z njo, pa je že vedel, da mora bit njegova.
Se mi zdi, da je avtorica zapletala zadeve tam, kjer ni rabila.
 
5. L.J. Shen- Izgubljena ljubezen- ponovno branje- malenkost boljša ocena (4⭐⭐⭐⭐)
Malo preveč darkerska in kinky zame... Ju zastopim, oba imata svoje probleme, ampak ne vem. Šlo naj bi za najstnika... 
 Uf, Jane Ashford si bom pustila za naprej... Me ne še pritegne....

6. STAVA NEPRIDIPRAVA- (5 ⭐⭐⭐⭐⭐)

Odlična knjiga, prebrana v trenutku. Spominja me na serijo od Sarah Maclean, ki se je ravno tako dogajala v igralnici.

7. ČAST MALOPRIDNEŽA- (4 ⭐⭐⭐⭐) 

8. DAMIN STRAŽAR (4 ⭐⭐⭐⭐)

Doma me čaka še Hudičevka (bi bila kot 5 knjiga, ampak je v bistvu 1. v novi seriji), 4. knjiga v zbirki pa izzide šele konec novembra. 

9. Always the rival- Emily Murdoch (5 ⭐⭐⭐⭐⭐)- posebej objava- ODLIČNA!

10. The viscount's mistress. Emily Dulac (3 ⭐⭐⭐)- brala sem ARC, na žalost sem se prav malo martrala. Mi je bil pa všeč koncept- friends to lovers, edino malo me je motilo, ker je njegova sestrična...

11. Then you kissed me- Willow Winters- kratka, a sladka- uvod v novo knjigo. (4 ⭐⭐⭐⭐)




Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...