🇸🇮 9. november, Colleen Hoover

 

"Štiri leta sem potrebovala, da sem se zaljubila vanj. Da sem ga nehala ljubiti, so bile dovolj štiri strani."


Naslov:  9. november

Avtorica:  Colleen Hoover



Tole knjigo sem nameravala prebrati lanski november za izziv "november" pri @klub.dobrih.knjig ampak mi je takrat zmanjkalo časa. Bo pa tale knjiga zato lepo obkljukala okence "modra naslovnica", čeprav bi bila ustrezna tudi "prebrana v enem dnevu.". 


 

VSEBINA: 

Fallon dan pred selitvijo na drugo stran celine spozna nadarjenega pisatelja Bena. Privlačnost med njima vodi k temu, da njen zadnji dan v Los Angelesu preživita skupaj in Ben v njenem zanimivem življenju najde navdih, ki ga je potreboval za roman.
Živita vsak svoje življenje in se srečujeta vsako leto na isti dan, dokler Fallon ne podvomi, ali ji je Ben govoril resnico, ali si je vse izmislil, da bi njegov roman imel dober zaplet.

MNENJE:
Knjiga mi je zelo odgovarjala, čeprav nisem imela visokih pričakovanj, ker Colleen in romance= večinoma me niso prepričale. Ampak tale me je, tako da gre zaenkrat tudi na seznam top 5 knjig v 2023. 

Čeprav nekaterim ni všeč instantna zaljubljenost, se mi zdi, da je tukaj ustrezala zraven, da se je lahko zgodba tudi razvila. Fallon je tista resna in analitična, medtem ko je Ben brezskrben in optimističen. Od vsega začetka skrbi za boljšo samopodobo Fallon, kar mi je bilo tudi najbolj všeč.

"Morda je krivo to, da obožujem romance, toda prepričana sem, da večja kot je romantična gesta, večja je ljubezen."



In ja, toliko že poznam njen stil, da me zasuk zgodbe sploh ni presenetil in sem nekako že od prvega srečanja pričakovala nekaj takega.

No, edino tega mogoče nisem pričakovala, da imata oba obletnico na 9. november.

V glavnem, mene pri tej knjigi ni zmotilo nič. Super! Kar naj piše še kakšno tako! 

 

OCENA: 5 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...