🇸🇮 Zapleti z zapeljivcem /Along came a rogue, Anna Harrington

 

"O neizrečenem med nama bi lahko pisali knjige..."

 


Knjiga: Zapleti z zapeljivcem

Avtorica: Anna Harrington  



Knjige Anne Harrington vedno rada preberem, saj mi je všeč njen stil pisanja. Zadnje čase nisem sledila preveč njenim novim prevedenim knjigam, tako da me je tale prijetno presenetila, ko sem jo opazila na polici novosti.

ZGODBA: 

Major Nathaniel Grey je zvest le državi in prijateljema, s katerima služi v vojski; zanju bi naredil vse. Ko enega od njiju, Thomasa, ranijo in si zaželi videti sestro, mu Grey ustreže in se odpravi ponjo. Toda na hišnem pragu ga ne sprejme preklast deklič, ki se ga spomni iz otroštva, temveč lepotica z nabito puško. Emily bi nekoč dala vse, da bi za minuto ostala sama z bratovim prijateljem, očarljivim častnikom, ki je osvojil njeno srce. Toda zdaj je vse drugače – in tudi ona je drugačna. Nekoč je bila mladenka in je verjela v ljubezen, zdaj pa je vdova, obremenjena s skrivnostmi, ki jih ne sme razkriti.

 

MNENJE: 

Sprva sem imela mešane občutke, ko sem zasledila, da se gre za vojaka, saj takih zgodb ne maram brati. Je pa res, da je avtorica tako speljala zgodbo, da me je pritegnila k branju in me je tudi ta podvrst zgodbe presenetila. Nerada berem o spopadih in bojnih poškodbah, tukaj se je pa zgodba večinoma osredotočala na trenutni čas- torej, kako bo Nathaniel spravil Emily nazaj v London- čeprav se ona odhoda izogiba. 

Me je presenetil razlog zavlačevanja? Ja! Nisem ga pričakovala, ampak je bil super plot twist, ki je poskrbel tudi za nežne trenutke med junakoma in je dodal neko posebno noto njunemu odnosu. 

Všeč mi je bilo to zaščitništvo do glavne junakinje, res se je potrudil ugoditi njej, avtorica je lepo speljala tole počasno romanco in zaljubljanje, nič ni prehitevala, imela sta pravi tempo. Sicer je zgodba kar napeta in skrivnostna, kar mi na trenutke ni bilo preveč všeč, ampak je bilo za pričakovati, glede na sam opis zgodbe. 

 

OCENA: 

4 ⭐⭐⭐⭐

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...