🇸🇮 Top 5 knjig v letu 2022

 Ojoj, tale moj blog je malo zaspal. Si je privoščil jesensko spanje, sedaj pa se bo pozimi počasi spet prebudil.



Na kup sem zbrala mojih top 5 knjig leta 2022. Malce sem šokirana, ker na njem ni nobene zgodovinske romance, na splošno sem imela kar veliko dela za izbiranje, saj se mi zdi, da nobena knjiga v letu 2022 ni dosegla nekega VAU! To je to! Efekta.


No, pa začnimo. Najprej naj se pohvalim, da sem končno našla moj bralni dnevnik in ga uspela posodobiti od junija 2021. 

Med pisanjem seznama sem primerjala moj IG in Goodreads in ugotovila, da se seznami razlikujejo. Ups. Zato se mi zdi, da je še vedno najboljše pisanje na roke, tako da upam, da bom bolj ažurna pri vodenju bralnega dnevnika. 



Rewritting the stars- Claire Kingsley




Tole avtorico sem zasledila v angleški skupini romantičark, veliko bralk jo je priporočilo za branje, zato sem si jo tudi sama naložila. Brala sem jo v aprilu, ko so se cvetovi začeli odpirati na polno. 

Zgodba govori o dveh (skrivnih) prijateljih, novodobnima Romeu in Julii. Družini sta najhujša sovražnika v mestu in če bi kdo vedel, da se onadva družita, bi bil hudič. Na povrh vsega je naš junak še noro zaljubljen v svojo najboljšo prijateljico, a si tega ne upa povedati. 


Lušna, romantična in zelo hitro berljiva zgodba. Sem si dodala še par njenih na TBR ob priliki. 




Things we never got over- Lucy Score


Še ena romanca, za katero so družbena omrežja poskrbela, da sem jo prebrala. V Lucyini FB skupini sem bila nekaj tednov, ko so je pričela evforija glede te izdane knjige. Ženske so se navduševale nad Knoxom in celotno romantiko. Meni sprva opis knjige ni bil všeč, ampak sem potem poleti vseeno vzela Kindle v roke in zgodbo prebrala. In tudi mene je navdušila. 

Zgodba je o ženski, ki pride v malo mesto sredi ničesar, ker išče svojo sestro dvojčico. Hitro opazi, da je nihče ne mara, saj jo vsi zamenjajo za njeno sestro. Presenečenja izve, da je sestra izginila, ona pa mora poskrbeti za mlado nečakinjo, za katero sploh ni vedela, da obstaja. Pri tem ji pomaga tudi Knox, skupaj se trudita poiskati njeno sestro, pri tem pa seveda tudi zaljubita. 


Kljub špehu se zgodba hitro bere, je napeta, smešna, tudi resna, ne posveča se samo romantiki ampak predvsem razvijanju odnosov v družini. 

Kupila sem si tudi fizično knjigo v angleščini, čez en mesec pa je seveda prišel še slovenski prevod ven. Tako, da sem decembra zgodbo še enkrat prebrala in se ponovno strinjala, da je super. 

All your perfects- Colleen Hoover



Če je bilo leto 2021 v znamenju Penelope Ward, je bilo leto 2022 v znamenju Colleen Hoover. Mislim, da sem prebrala vsaj 5 njenih knjig, pa še kakšna je na TBR ostala. 

Zgodba o paru, ki se sooča z neplodnostjo in željo po zanositvi. Na žalost se med njima začne trenje, saj glavna junakinja začne po tihem obsojati partnerja za težave in vzpostavi distanco do njega. A tega njemu ne pove, svoje misli zadrži zase. 


Knjiga mi je bila všeč, ker je realno prikazana kako poteka bitka z neplodnostjo. Tema mi je blizu, na žalost je bila tudi to prva knjiga, ki sem jo prebrala po izgubi svojega otroka med nosečnostjo, zato se me je verjetno še bolj dotaknila. 

Vsekakor mi je velik plus bil konec, saj ni bil nek HEA in sedaj je noseča ampak se drži še vedno težav z neplodnostjo. Imam izkušnje, da se veliko takih knjig konča s čudežno nosečnostjo, tukaj pa se par spoprijema skupaj naprej.


A beautiful liar- Beena Khan


Od začetka sem bila Beenina ARC bralka, ker mi pa mafijske romance niso odgovarjale, sem nato to vlogo izpustila. Sem pa zasledila tole zgodbo na Booksirens in zahtevala Arc kopijo, saj mi je bila všeč zamisel o mitološki zgodbi- tukaj imamo pripoved o Demetri in Hadu. 

Glavna junakinja je nedolžna, vase usmerjena študentka, ki se na pobudo BFF udeleži zabave v maskah, kjer spozna Skrivnega Hada, s katerim preživita nekaj strastnih trenutkov, on ji pa obljubi, da bo postala njegova čez 6 mesecev. Ko mine ta čas, ona nevede rabi njegovo pomoč pri študiju, ne ve pa da je on njen Had. Po krvavi noči na kampusu, jo on ugrabi in zadržuje pri njemu doma. Ker se zaljubita, sledi romanca, sčasoma pa ona izve vso resnico o njem- sedaj pa njega čaka preizkušnja - jo lahko spusti od sebe in upa, da bo prišla k njemu nazaj? Ali jo bo zadržal pri sebi? 


Zgodba še vedno vsebuje nekaj "mafijskih" In krvavih scen, ki so me zmotile, ampak se romantična stran oddolži za vse to.  Knjiga me je pritegnila in navdušila. 

Le enkrat v življenju - Jill Shalvis


Še ena Jillina knjiga, ki te posrka v vsebino. Pri njej mi je všeč, ker ni v knjigi le neka romanca, ampak obravnava več stvari (družina, prijatelji, okolica) ampak še vedno ohrani vsebino na prisrčen in ne preveč čustven način. 


Glavna junakinja skuša obnoviti staro knjigarno, pri tem pa ji pomaga glavni junak. Ona ima medtem še eno misijo- skuša se oddolžiti vsem, ki jih je kdaj prej prizadela. On ji pomaga pri njeni misiji, ne ve pa, da je na njenem seznamu tudi on. Mu bo to povedala, bo on sprejel opravičilo, ko bo izvedel, kaj je storila? 


Tudi ta knjiga te potegne v branje, srečaš še ostale junake iz prejšnjih delov, avtorica veliko poudarja pomen prijateljev in ne same romance. 

Pri njenih zgodbah nikoli ne zgrešiš. 


Tako, so so bile moje top 5 knjige leta 2022.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...