Malibu, Taylor Jenkins Reid

 


"Čeprav so že davno spoznali, da nekateri ljudje ne držijo obljub, so vsi trije vedeli, da njej lahko zaupajo."

 

Knjiga: Malibu

Avtorica: Taylor Jenkins Reid

 

Tole knjigo sem imela na mojem TBR spisku že od zime. Zasledila sem veliko mnenj o njej, vsi so jo hvalili, mene pa sam opis knjige ni nekaj prepričal. V knjigi nastopa družina Micka Rive, ki ga spoznamo v njeni drugi knjigi "Sedem mož Evelyn Hugo", ki sem jo tudi že prebrala. 
Kot omenjeno, sam opis zgodbe me ni prepričal, ker sem jo dobila pa za izziv pri 12 knjig, 12 prijateljev, sem ji dala možnost. Že od januarja sem imela na Kindlu angleško verzijo, ki je kar čakala in čakala, vmes pa je v Slovenijo prišel tudi prevod. Bila je kar dolga čakalna vrsta, ampak sem jo končno dočakala, saj sem bila mnenja, da ne bi kupovala knjige, če mi opis ni kaj preveč všeč. 
 

"V njej je bilo končno dovolj zraka, da se je vnel ogenj".

ZGODBA: 

Četverica bratov in sester priredi nepozabno zabavo poletju v slovo, toda v 24 urah se jim življenja za vedno spremenijo. ​

Malibu, avgust 1983. Predvečer vsakoletne zabave pri Nini Riva, s katero se tradicionalno poslovijo od poletja, in napetost je na vrhuncu. Vsi hočejo biti v družbi slavnih bratov in sester Riva. Nina je nadarjena deskarka in manekenka, Jay deskarski šampion in Hud slaven fotograf. In potem je tu še družinska ljubljenka, najmlajša Kit. Nad četverico se ne navdušuje zgolj Malibu, temveč je prevzet ves svet – sploh ker so to otroci legendarnega pevca Micka Rive.

 

MNENJE: 

Od bookstagramerk sem zasledila različna mnenja, enim je bila super fajn, enim nič posebnega, ene je zelo zadela, enim pa se je zdela povprečna zgodba, 

Jaz bom rekla tako- do zabave mi je bila knjiga super, po zabavi pa ni bila več tako, saj se vse hitro dogaja, veliko je dogodkov, ljudi, se mi zdi, da je vse preveč kaotično. 


In ja, zgodba me je povlekla notri od prve strani. Prepletata se dve zgodbi- najprej kako sta se June in Mick spoznala, zaljubila, imela otroke, kako sta se spopadala s težavami, nato pa kako so otroci odraščali v taki družini... 
 
"In bila sem res žalostna. Da sem... da sem tako malo pomenila nekomu, ob katerem sem verjela, da mu pomenim veliko."
 
V drugi zgodbi pa spremljamo odraslo Nino in njeno sestro Kit ter brata Huda in Jaya. Vsak ima svoje težave, za katere upajo, da se bodo na vsakoletni zabavi pri Nini rešile. Opazi se, da so vsi navezani na Nino, ki zanje skrbi. Kmalu pa bralec spozna, da se Nina posveča in skrbi za vse druge, samo zase ne. Bo zabava to spremenila? 
In kaj je s požarom? Bralec že na začetku izve, da je bil požar na zabavi, pisateljica pa načrtno vzbuja pozornost in radovednost cel čas zgodbe... 

"Ko je odšel, je s seboj vzel vse."

 
Na trenutke me je kakšen dogodek kar presenetil, nisem jih pričakovala, sam konec je bil tudi kar malce nepričakovan. Krivca požara pa nisem pričakovala, tudi nisem računala, da se bo v zgodbi pojavil. 
 
Kaj si mislim o Micku? V tej zgodbi se veliko omenja, ampak ga ne dojemam kot glavnega junaka, malce sem bila razočarana nad njim, sicer se "kratkega" poglavja o njem iz Evelynine knjige ne spomnim preveč dobro, ampak me je tukaj s svojim dejanji res kar negativno presenetil. 

Najljubši lik pa mi je Hud. In mu res privoščim srečo.
 
Vesela sem, da sem knjigo prebrala, saj me je pozitivno presenetila. Dajem ji oceno 4 ****.  
⭐⭐⭐⭐

"Pomembno je samo to, da smo povezani."


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...