🇬🇧 🇸🇮 Mateja = matteja?

 

 SLOVENSKO /SLOVENIAN:

Živijo! Sem Mateja, strastna bralka romantičnih zgodb. Prihajam iz Primorske, natančneje s Krasa. Najbolj dejavna sem na mojem IG profilu mattejalv   in na mojem Goodreads profilu matteja bere. 

Najbrž se zdaj sprašuješ, kako mi je ime?

Sem Mateja ali Matteja? 😜

V bistvu sem Mateja, ampak je matteja moj alter ego. :) Je tudi bolj klepetava in družabna kot pa navadna Mateja. :) Poleg tega, Matej je veliko, Matteja je pa - bolj nenavadno in unikatno ime. :)

Za blog sem se odločila spontano, rada berem, rada raziskujem bloge mojih bralnih kolegic, rada bi imela vse nekje shranjeno na enem kupu. In ta-da! Na to zadnjo oktobrsko nedeljo je moj prvi blog tukaj!

Zaenkrat sem se odločila, da pišem v slo in ang. jeziku, kam me bo pa to pripeljalo, bom pa še vidla. 😄

Hvala vsem za podporo!

 

ANGLEŠKO/ ENGLISH: 

Hello everyone! Welcome to my page. My name is Mateja and I'm devoted reader of romantic stories. I come from a small village in our karst-coastal region in our country Slovenia (Europe). 

You can find me on my IG profile mattejalv   and on my  Goodreads account matteja bere.

My actual name is Mateja but I go along with my altername and username matteja, who is more chatty and outgoing as regular Mateja.

This is my first blog, where I will write about my read books, I will show you my favourite quotes, my book stacks and many more. 

Thank you for your support!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...