Playing with fire- Igra z ognjem

Najhujši dan v tvojem življenju 

je meni prinesel najboljšo različico tebe.


Knjiga: Igra z ognjem

Avtorica: L.J. Shen

Moja ocena: 5 :star: (sem morala prespati zadevo, da sem razmislila, kako bi jo ocenila). 

 Navajena sem, da ima L.J. Shen take darkerske in čustvene zgodbe. O tej nisem dosti predhodno brala, sledila sem sicer avtoričinim objavam, ko je dajala citate in book teaserje. Ker imam še veliko njenih knjig za prebrat, se jim pa izogibam predvsem, ker so tako dramatične (v smislu čustvene), sem jo dala na konec TBRja. Zato sem bila vesela, da so jo ponudili v knjigi meseca, tako je prišla prej na vrsto. Zgodba: Grace Shaw in West St. Claire sta popolni nasprotji. Ona je čudno dekle iz okrepčevalnice. On je skrivnostni fant, ki je z motorjem prihrumel v zaspano univerzitetno mesto v Teksasu in se bori v prepovedanih dvobojih. Ona je za ljudi nevidna. On je najbolj razvpit fant v mestu. Ona je izobčenka. On prinaša težave. Ko West vdre v Graceino mirno življenje, se trudi, da bi ugotovila, ali ji bo prinesel srečo ali bolečino. Toda bolj ko ga odriva od sebe, bolj leze iz svoje lupine. Zave se, da je vanj vedno bolj zaljubljena. In če se igraš z ognjem, se lahko opečeš __ Moje mnenje:  

Všeč mi je bilo, da zgodba ni bila tako brutalna in dramatična kot nekatere njene prejšnje. Graceina osebnost mi je bila zelo všeč, je močna in odločna, hkrati pa živi svoje samotno življenje. Vesela sem bila, da jo je West spravil iz lupine in ji pomagal, da je bil njen prijatelj in ji stal ob strani. Všeč so mi bili njuni medsebojni odnosi, pričkanja, šaljenja, prepiri. Vesela sem bil, da West ni bil v celoti predstavljen kot nekakšen temen, jezen in brezčuten mlad odrasel človek, vendar smo bralci lahko z Grace videli njegovo drugo plat. __ Priporočam!



Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...