Bralni maraton

"Ste vedeli, da smo ta teden praznovali dan knjige?" 

 Ta vikend poteka tudi bralni maraton. 

 Sama sem se udeležila že treh: 

lani decembra pri Ines (Bookstaroom), 

letos januarja Historical romance readathon, februarja pa pri Maji ( read a romance a thon). 

Tokrat ga je zopet organizirala Ines.  

 
Zamislila sem si, da preberem 3. knjige: 

1. Prevara dedinje- Christi Caldwell

2. Hudičevka- Christi Caldwell

3. Moj popolni nezanec - Anne Gracie 

__________________________

Maraton traja od petka, 5.3.2021 od 9.00, do ponedeljka, 8.3.2021 do 9.00. 

 

Sama sem petek skoraj izpustila, uspelo mi je prebrati samo poezijo Saše Vegri- Onkraj sveta.

Šlo je za 120 strani poezije in grafik. Tema pesmi je bila kar malce temačna.  

V soboto mi je uspelo prebrati: 

Prevara dedinje- Christi Caldwell, 

v nedeljo pa kar dve knjigi: Hudičevko in neleposlovno Famous cat lovers trough centuries.   

 

Ura je 14.00, v planu imam še popoldansko branje, vendar ne bom izbrala Anne Gracie ampak drugo avtorico. Katero pa, bom še videla, verjetno bo kar slovenska. 


 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...