🇸🇮 The friend zone- Abby Jimenez (knjiga meseca maja v bralnem klubu)

 "Don’t think about what I’m giving up. Think about what I’m getting back."


Naslov: The friend zone
Avtorica: Abby Jimenez
Zbirka: The friend  zone, 1 od 3 (pa ne brat opisa drugih knjig, ker boste dobile velik spoiler, ki vas čaka v prvi knjigi).

 


Sama sodelujem v bralnem klub Klub dobrih knjig, ki se je v mesecu maju preselil na Facebook. Klikni tukaj za dostop do kluba.

 

Vsak mesec sta na voljo dve knjigi, o kateri potem debatiramo in razpravljamo na dolgo in široko. Prejšnji mesec knjige nisem uspela prebrati, zato sem pa ta mesec prebrala v trenutku knjigo od Abby Jimeneze- The friend zone. 

“I don’t want an easy woman. I want you.”

 

 


Zgodba: Kristen ima fanta na misiji, s katerim se vidita 2 tedna na leto. Ker pa bo kmalu zaključil svojo zadnjo misijo in ne bo podaljšal svojega služenja, se veselita, da bosta končno zaživela skupaj. Družbo ji dela tudi kuža Stuntman Mike, ki pa njenega fanta ne mara preveč. Kristen je družica in najboljša prijateljica Sloan, ki načrtuje poroko s svojim fantom Brandonom. Njegova priča je gasilec Josh, s katerim se Kristen hitro ulovi, po spletu naključij postane njen sodelovalec v podjetu za izdelovanje pasjih pripomočkov, čez čas pa tudi cimer. 
Josh hitro začuti privlačnost do Kristen, a upošteva dejstvo, da ima resnega fanta, zato ji pusti prostor in ji ne razkrije svojih čustev. Kristen tudi začuti iskrice in se začne spraševati, ali je res Taylor (tisto), kar si želi ali je on samo rešitev za vse njene težave?
Kristen ima namreč bolezen na maternici, ki ji povzroča tumorje, napihnjenost ter zelo boleče, dolge in močne menstruacije. Njena diagnoza vključuje tudi neplodnost- ne more imeti svojih otrok. Ob pogovoru z Joshem (seksi gasilec) spozna, da Josh sanja o veliki lastni družini, zato Kristen ohranja distanco med njima. 
Nekega dne Kristen sprejme glasovno sporočilo svojega fanta, ki ji podre vse načrte in se prepusti trenutku- je to končno priložnost za Joshevo in Kristenino romanco? 

(toliko o opisu knjige). 


V knjigi je veliko citatov, nekaj najljubših delim tukaj:  
After all, he was the sun. Warm and vital. He would be the center of a big family one day, just like he wanted, and they’d all adore him. And I was just some passing comet. Momentarily distracting. Useless and unimportant. I was nice to look at, fun to observe, but I’d never give life or be the center of anything. 
 
 
Enjoy the compliment because you won’t always like what I say to you, and I won’t care one way or the other if you do or don’t.” 

"𝒜𝓃𝒹 𝐼’𝓂 𝓃𝑜𝓉 𝒸𝓊𝒹𝒹𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓎𝑜𝓊—𝐼’𝓂 𝓊𝓈𝒾𝓃𝑔 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓈 𝒶 𝒷𝑜𝒹𝓎 𝓅𝒾𝓁𝓁𝑜𝓌.”
 
Because even if I was successful at keeping him from loving me, I was failing miserably at not loving him.  
 
 

MOJE MNENJE: 

Knjigo sem prebrala v treh dneh, pri  branju se nisem mogla ustaviti in sem jo morala končati (namen skupnega branja v klubu je namreč branje po delčkih in komentiranje po par poglavij na dan). 
 
Knjiga je smešna, hitro se bere, Josh in Kristen sta prijatelja, cimra, drug do drugega pa hitro začutita tudi iskrice, čeprav je Kristen zaročena. Všeč mi je bilo, da Josh ni pritiskal nanjo, pustil jo je pri miru, ni je obremenjeval s svojimi čustvi. Je pa res, da bi bilo kdaj tudi koristno, da bi ji kaj dejansko povedal, pa bi bilo manj nesporazumov med njima. 
Zgodba se komplet obrne na 75%, sledi žalostna in srce parajoča zgodba, ki se nadaljuje vse do konca. Jaz sem ves čas jokala... 
 
Konec je pa presenetljiv in vseeno malce pričakovan (njeno finalno stanje sem napovedala že v prvih poglavjih).
Sem pa vesela, da je avtorica uporabila neplodnost kot tematiko v knjigi in jo predstavila na razumljiv in dejansko res prikazala stiske in občutke nemoči.
V glavnem, Kristen je bila cela junakinja s temi njenimi bolečinami in menstruacijami.
Skoraj bi si želela spoznati še zaključek 2. Knjige ampak avtorica omeni v zahvali, da je emocionalna, kar pa me sedaj res ne bi pritegnilo.

Ocena knjige- 5 ⭐⭐⭐⭐⭐, čeprav bi ji od 75% dala nižjo oceno ravno zaradi čustevnosti in mojega trpljenja skupaj z junaki.

 
BI PA TUDI IZPOSTAVILA DVE ZADEVI: 
1. KNJIGO SEM BRALA POZNO V NOČ (DO ENIH ZJUTRAJ), bila sem že utrujena. 
2. že prej sem naletela na SPOILER, ki se odvija od 75 % knjige naprej. Tako da sem nekako predvidevala ta dogodek, sem pa pričakovala, da bo hiter, ne da se bo vlekel skoraj do konca knjige- sem že upala, na pozitiven razplet, ki se pa žalost ni zgodil- v glavnem, cmerila sem se ves čas zadnjo tretjino knjige. 

Bila je zelo čustvena, kar pa nisem pričakovala, glede na začetek knjige. 



 

Ali jo priporočam? JA! Ampak pripravite se na čustveno knjigo- tako pozitivnih kot negativnih čustev.


 
 



 
 

 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...