🇸🇮 Najiskrenejša stvar- Samantha Young

 Ljubezen je najiskrenejša stvar srca, zato je o njej nesmiselno spraševati razum.

 

 


KNJIGA: NAJISKRENEJŠA STVAR

AVTORICA: SAMANTHA YOUNG

 

ZBIRKA: Hart's Boardwalk, 4. del

ZALOŽBA: UČILA INTERNATIONAL, 2021

 

 



 


 

Samantha Young spada med mojih top 10 pisateljic, ampak moram imeti pravo voljo, da se lotim brati njene knjige. Zato, ker vem, da so čustvene, nekaj posebnega ter te zadanejo v dušo. Tako je bilo tudi s to knjigo.

 

Emery me je pritegnila že v 3. delu. Rada imam sramežljive, introvertne junakinje, tako da me je že prej zanimala njena zgodba.  

VSEBINA KNJIGE: 


Emery Saunders se je pred devetimi leti preselila v Hartwell in odprla knjigarno s kavarno na znameniti Promenadi src. Sramežljiva Emery se večino časa drži bolj zase, dokler se v mesto ne preseli Jessica Lawson in se spoprijatelji z zardevajočo lepotico.
V Hartwellu pa živi še nekdo, ki se je hotel zbližati z Emery že dolgo pred Jessicinim prihodom.
Jack Devlin ima veliko skrivnosti. Ena od njih je, da je zaljubljen v sramežljivo lastnico knjigarne. Druga, bolj temačna, pa je, da ga izsiljuje oče. Jack je čez noč prekinil vse stike z ljudmi, ki jih je imel rad, da bi jih tako zaščitil pred svojim pokvarjenim očetom in bratoma. Žal pa mu ni vedno uspelo, da bi se držal stran od Emery. Ko ji s svojo neodločnostjo vnovič zlomi srce, ga Emery odslovi enkrat za vselej.
Potem pride na dan družinska skrivnost Devlinovih in Jack se po vseh teh letih končno osvobodi očetovih spletk. Zdaj bi rad popravil vse uničene odnose z ljudmi, ki jih je prizadel, med katerimi je Emery na prvem mestu.
Toda Emery mu ni pripravljena odpustiti, on pa se ni pripravljen vdati.

 

________________________________

Izpostavila bi rada dejstvo, da gre za nadaljevanje zgodbe, tako da je fajn, da si prej prebereš prve tri ( Prava stvar- Jessica in Cooper, Čisto vsaka stvar- Bailey in Vaughn, Zamolčane stvari- Dahlia in Michael). 

V 4. knjigi sledimo Emery in Jacku v kar velikem časovnem razponu 9ih let, zato je vmes nekaj obnove parov iz drugih delov knjig, tako da bi nekomu, ki bere to knjigo prvo, povzročilo razumevanje zgodbe kar malo zmede. 

________________________

"S pomočjo njene preteklosti jo bo prepričal, da je on njena prihodnost."

______________________________________

Jack in Emery že od prvega dne čutita privlačnost, vendar najprej hitro postaneta prijatelja. Emery je sramežljiva, v resnici pa skriva tudi nekaj skrivnosti. Jack pa je vpleten v nečedne družinske posle, s katerimi ga oče izsiljuje, zato noče izpostaviti Emery očetovim poslom.. Če bi oče ugotovil, da je Emery Jacku pri srcu, bi jo ogrožal. 

 

Okrog tega dejstva se vrti večina knjige. Težava je pa v tem, da Jack o svojih mislih ne pove Emery, ampak jo sam odganja stran in tako izdaja njeno zaupanje. Na podoben način je odgnal tudi svojega najboljšega prijatelja Coopra, namesto da bi ju soočil z resnico in bi se skupaj spopadli s težavami. 

 

Kasneje, ko oče ne predstavlja več grožnje, pa mu Emery ne zaupa več, saj jo je tolikokrat pustil na cedilu, zato si mora zopet prislužiti njeno zaupanje. 

 

"Na Emery čaka devet let. In čakalo bo, kolikor dolgo bo treba, da mu bo spet zaupala."

"Hotela sem nekoga, ki me bo vedno postavil na prvo mesto, ker bom tudi jaz zanj vedno storila enako.

Želela sem si epsko ljubezen. Želela sem si delček legende Promenade src." 


_____________

MNENJE O KNJIGI: 

Knjiga mi je bila všeč, ni imela pa tistega VAU efekta, kot naprimer pri Baileyjini zgodbi. Emery me je pritegnila že v prejšnji knjigi, več sem hotela vedeti o njej, vendar zgodba drži bralca do zadnjih poglavij v napetosti, kaj se ji je zgodilo. Všeč so mi bili periodični koščki preteklosti s scenami o Jacku in Emery, so mi bili pa na trenutke malce nepovezani. Nisem začutila njune kemije, pogrešala sem več dialogov in opisov občutij. Na trenutke se mi je tudi zdelo, da je vmes vključenih toliko stranskih likov, da se je osrednja zgodba kar malce zgubila. Na splošno, pa se v knjigi toliko dogaja, da te vleče k branju in si želiš odkriti vse skrivnosti. 

Ocena: 4 ⭐⭐⭐⭐

Prvič v življenju njegova romantična Emery ni potrebovala besed. Potrebovala je dejanja. 

 (Naslednja na vrsti bo pa še ena njena- V temo ovito srce).

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...