🇸🇮 Iskriva pisma- Vi Keeland in Penelope Ward

 

 


"Ne glede na to, kako si prišla sem... Si stopila v moj svet in vanj vdihnila življenje, ko sem to resnično potreboval."
 
Iskriva pisma, Vi Keeland in Penelope Ward




Prvo kot prvo, prevod naslova je zgrešen- niso bila pisma ampak opomniki v koledarju (večinoma), predvsem pa niso bila sovražna (kot v originalu piše) ampak no ja, "iskriva". 

 

ZGODBA: 

Vse se je začelo s skrivnostnim modrim pismom, zašitim v poročno obleko v trgovini z oblačili iz druge roke.
Nameravala sem prodati svojo poročno obleko, ki je nikoli nisem nosila. Tedaj sem odkrila zgodbo neke druge neveste. V blagu njene obleke se je skrivalo najlepše sporočilo, kar sem jih kdaj prebrala: Hvala, da si uresničila vse moje sanje. Na modrem papirju je bilo zapisano ime pošiljatelja: Reed Eastwood. To je moral biti najbolj romantičen človek, kar jih je kdaj živelo. Ugotovila sem tudi, da je strašno čeden. A tukaj bi se moje fantazije o najlepši in najbolj iskreni ljubezni morale končati. Ker sem potem po usodnem naključju spoznala gospoda Romantika in ugotovila, da je čisto nasprotje moškega, ki sem si ga naslikala v domišljiji.
Postal je moj novi šef in izkazalo se je, da je v resnici zategnjen, ciničen in zagrenjen. Toda to me ni ustavilo, da ne bi poskušala odkriti zgodbe, ki se skriva za njegovim ljubezenskim pismom. Tiste zgodbe, ki se očitno ni srečno končala.
Toda tista zgodba ni nič v primerjavi s tem, kar se je začelo plesti med nama in kar postaja vse bolj vroča, sladka in veliko bolj presenetljiva zgodba, kot bi si jo lahko kdaj koli predstavljala.
To je nova zgodba.
Vendar pa nimam pojma, kako se bo končala ...

 


MNENJE: 


Začetek ni bil kaj preveč poseben, Charlotte mi je šla s svojim obnašanjem skoraj cel čas na živce. Sicer je proti koncu njena mama navedla razlog, da je bil to njej obrambni mehanizem, ampak me je njena osebnost kar malo odbijala. East mi je bil všeč, skrbel je za svojo družino, bil dokaj potrpežljiv s Charlotte, bil je prijazen z njo, kljub začetnim ukanam.

Oba si naredita en tak seznam, kaj bi rada v življenju še storila, med seboj pa si ga pomagata izpolnjevati. Vmes pa se zaljubita. East je ne želi spustiti bližje v svoje srce zaradi neke skrivnosti, zaradi katere misli, da je Charlotte bolje brez njega. Na koncu pa ugotovita, da je vredno preživeti čas z osebo, ki jo ljubiš- bolj kot to, da teh trenutkov nimaš.

______
Knjiga me je presenetila z Eastovo skrivnostjo, zato se je potem obrnila na bolje in me še bolj pritegnila k branju.

Objavo je videla tudi avtorica Penelope Ward, tukaj je njen odziv. 

Sem si pa rekla, da moram prebrati eno knjigo samo o Vi Keeland, da vidim samo njej stil pisanja. Penelope Ward je namreč moja najljubša sodobna pisateljica, njene knjige so mi povečini vse všeč.
 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...