🇸🇮 Book Lovers, Emily Henry

 

"I want to be here with you and not worry about what comes next.”


But I’m thinking about you way too much. And the more space I try to put between us, the worse it is.”

 

KNJIGA: Book Lovers

Avtorica: Emily Henry

 

 OPIS:

Eno poletje. Dva tekmeca. In zaplet, ki ga nista pričakovala... Življenje Nore Stephens se vrti okrog knjig – prebrala jih je vse – in ni tipična junakinja. Ne tista predrzna, ne umirjena sanjska punca in še posebej ne ljubica. Pravzaprav so edine osebe, za katere je Nora junakinja, njene stranke, za katere sklene ogromne posle kot literarna agentka, in njena ljubljena sestra Libby. Zato se strinja, da bo v mesecu avgustu odšla z Libby v Sunshine Falls v Severno Karolino– in Libby je prepričana, da mora postati Nora junakinja lastne zgodbe in najti romanco v mestu. Toda namesto piknikov na travnikih ali srečanj s čednim podeželskim zdravnikom ali vročim natakarjem, Nora kar naprej naleti na Charlieja Lastra, zamišljenega knjižnega urednika iz mesta. Bilo bi luštno srečanje, če ne bi bilo krivo to, da sta se srečala že enkrat prej in to srečanje vsekakor ni bilo srčkano. Sedaj pa bosta morala združiti moči, saj bosta skupaj urejala nov rokopis, katere opis glavne junakinje zelo spominja na Noro. 

 

"Sometimes, even when you start with the last page and you think you know everything, a book finds a way to surprise you."

No, mene ni v pozitivnem smislu. :) 

 

MNENJE: 

Jaz sem bila kar precej razočarana nad samo vsebino. Glede na oglaševanje po bookstagramu in vseh teh reklamnih napisih sem pričakovala eno pravo "haters to lovers" zgodbo, ki se bo odvijala na počitnicah, kjer se bosta junaka ves čas srečevala v nenavadnih situacijah... No, pa tega v zgodbi nisem dobila. Velik poudarek je bil na razmerju med sestrama, vsa ta skrivnost Libby mi je šla že malo na živce, pa tudi Nora kot glavna junakinja mi je bila antipatična, tako da sem se skozi branje prav vlekla... Je bilo tudi nekaj romance, da sem prišla na svoj račun, ampak sem res pričakovala malce drugačno zgodbo... Goodreads pravi, da sem ji dala 4 ⭐⭐⭐⭐, čeprav bi verjetno sedaj spustila na 3.5. Sem mislila, da jo bom še 1x prebrala, pa nimam ne volje ne časa. 
 Sem si pa označila kar nekaj citatov: "If there’s anything more embarrassing than having a thinly veiled novel about you published, it’s probably having that book edited by a man who felt you up in a thunderstorm." "Maybe it’s possible to belong in a hundred different ways to a hundred different people and places." "She said I have no life.” “Nora.” He just barely smiles. “You’re in books. Of course you don’t have a life. None of us do. There’s always something too good to read." Pa še ena za romantično dušo:
“Until you got here,” he rasps, “all this place had ever been was a reminder of the ways I was a disappointment, and now you’re here, and—I don’t know. I feel like I’m okay. So if you’re the ‘wrong kind of woman,’ then I’m the wrong kind of man.”

 

 

 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...