🇸🇮 All your perfects, Colleen Hoover

  “He is enough for me. The problem is… he could be so much more without me.” 


 

Knjiga: All your perfects

Avtorica: Colleen Hoover


Pri bralnem klubu Klub dobrih knjig je prišlo do ideje, da izpeljemo bralno verigo s tole knjigo. Namen je, da več ljudi prebere knjigo, si označi dele, citate in si izmenja mnenja. Jaz sem bila prva na vrsti za branje, tako da sem jaz imela tole čast, da prva popišem knjigo. Za knjigo ima vsak član na voljo 3 tedne, nato jo pošlje naprej. Sama sem jo prejela ravno teden in pol pred pričetkom poletnega binga (bralni izziv), zato sem počakala, da se bingo začne. Vmes sem že zasledila reviewje in zasledila, da obravnava temo neplodnosti, ki mi je poznana in blizu. 



______________________

“The day I realized that maybe my life was thrown off course because fate had something even better in store for me.” 

_________________

Na žalost je pred branjem vmes posegla najina osebna tragedija (izguba najinega fantka v 16. tednu nosečnosti), zato nisem imela volje za branje, ker me je priganjal čas za oddajo knjige, sem po nekaj dnevih le začela brati. Če bi bilo zame prehudo, bi jo pa poslala naprej brez branja. Bala sem se, da bom med branjem veliko jokala, saj sem se velikokrat videla v podobni situaciji kot je bila glavna junakinja, ampak me solze niso prehitele. Mogoče je bila to terapevtska knjiga zame, prva prebrana po izgubi otroka, vsekakor se mi zdi, da mi je bilo namenjeno, da jo dobim v roke. 

Ravno zaradi moje izkušnje in težav z neplodnostjo, menim, da je bila tale knjiga odlično predstavljena in napisana, da da drugim vpogled, kako je parom, ki se soočajo z neplodnostjo. 


Nekaj o vsebini knjige: 

Quinn and Graham’s perfect love is threatened by their imperfect marriage. The memories, mistakes, and secrets that they have built up over the years are now tearing them apart. The one thing that could save them might also be the very thing that pushes their marriage beyond the point of repair.

All Your Perfects is a profound novel about a damaged couple whose potential future hinges on promises made in the past. This is a heartbreaking page-turner that asks: Can a resounding love with a perfect beginning survive a lifetime between two imperfect people?

 

MNENJE: 

Kot že rečeno, knjiga se me je zelo dotaknila. Čutila sem težave Quinn, se spominjala lastnih občutkov, pomislila, kakšno srečo imamo pri nas, da nam zdravstvo omogoča šest brezplačnih postopkov. Ker zbirati denar za te postopke (kar je tudi omenjeno v knjigi) je res težavno in načne tudi take odnose, kot jih imata glavna para. Kot sem že omenila, knjiga je realistično prikazala boj para z neplodnostjo, ter odmikanje drug od drugega. Knjiga je sestavljena s prepletanjem dveh časov (then- ko sta se Quinn in Graham spoznavala in pričela z zvezo- ter now- njun odnos v sedanjosti). Quinn se vse bolj drži zase, odmika od Grahama, uporablja ga samo kot sredstvo za dosego cilja (nosečnost), kar pa načne njuno zvezo. Strinjam se, da je zelo težko ohranjati upanje in pozitivo, sekiraš se za drugega partnerja, krivda te prevzame vsak mesec bolj. 

 

“I miss you, Quinn. So much. You’re right here, but you aren’t. I don’t know where you went or when you left, but I have no idea how to bring you back. I am so alone. We live together. We eat together. We sleep together. But I have never felt more alone in my entire life.”

 

Sprva me je motilo preskakovanje časov, čez čas sem se pa branja navadila. Všeč mi je bil Graham, bil je romantičen, optimističen, pravi partner, za ga iskati. Imela sta dober odnos, ničesar si nista prikrivala, saj jo je Graham uspel takoj prebrati. Enako se nadaljuje njun odnos tudi v "now" času, le da je Graham postal pazljiv in na Quinn ne pritiska, ampak jo pusti pri miru. Čaka, da se mu sama odpre, ona pa vse zadržuje v sebi. Verjamem, da ji je bilo težko, občudovala sem Grahama, ker se ne vda. 

 

“I used to be fine when I was alone. But now that I have you, I'm lonely when I'm alone.”   

 

Po tragediji, ki je nista pričakovala in krajši ločitvi, se končno le odpreta drug drugemu, skupaj odpreta škatlo s pismi, kjer sta si zapisovala svoje misli in občutja. Tako Quinn spozna tudi Grahamove misli in dejanja, nato pa skupaj brodita skozi težavno preizkušnjo.  Všeč mi je bilo, da knjiga nima takega konca, kot jo imajo občasno "infertility" knjige- na koncu ženska čudežno zanosi in je HEA, ampak je knjiga realna. Priznam, da sem vmes pokukala na konec knjige, ne zato, ker me ne bi pritegnila, ampak ker sem se po prebranem bala, da se bo tudi tale končala tako, kot ostale. Ker je pa to Colleen, me je presenetila in naredila tak konec, ki mi dejansko ustreza. Mogoče... 

 

“If you only shine light on your flaws, all your perfects will dim.”

 

Sama imam love-hate razmerje s Colleeninimi knjigami, tale je pa vsekakor love. Je pristala na 1. mestu njenih knjig, kar sem jih do sedaj prebrala.

  Zato tudi ocena:

 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ 

 


  “I promise to love you more when you hate me than when you love me.”

 

Knjigo sem prebrala v predvidenem času, podčrtala ogromno citatov, dodala nekaj mnenj in jo poslala naprej. 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...