🇸🇮 🇬🇧 Red, White & Royal Blue - Casey McQuinston

 "But the thing is, jumping off cliffs is kinda my thing. That's my choice. I love him, with all that, because of all that. On purpose. I love him on purpose."

 

Naslov: 

Red, white and royal blue 

Avtor:

Casey McQuinston

Izzid: Maj 2019





Opis knjige: 


Ljubezenska zgodba, ki se nepričakovano zgodi med dvema mladima fantoma. Na eni strani imamo mirnega, zadržanega Henryja, angleškega princa, na drugi strani pa žurerskega Alexa, sina ameriške predsednice. V očeh javnosti sta tekmeca, da bi PR-ovci prikazali složnost med njima sprejmeta fanta dogovor, da se bosta skupaj pojavljala na dogodkih in dokazala, da se razumeta. Kmalu pa ugotovita, da se med njima tudi iskri, iskrice delajo na polno, zaljubita se in začneta skrivno razmerje. Jima bo uspelo ohraniti njuno ljubezen ali ju bodo skušali ločiti?

 

_________________________

“It’s Henry.” A beat. She frowns, her brow knitting together. “Henry . . . ?” “Yeah, Henry.” “Henry, as in . . . the prince?” “Yes.” “Of England?” “Yes.” “So, not another Henry?” “No, Mom. Prince Henry. Of Wales.” “I thought you hated him?” she says. “Or . . . now you’re friends with him?” 

 
MNENJE: 
Knjiga mi je bila kar všeč, še posebej zaradi vsebine in zasnove zgodbe. Je pa trajalo kar nekaj poglavij, da sem se navadila na stil pisanja- veliko je tujih izpeljank in izrazov, poglavja so pa tudi zeloooooooo dooooooolgaaaaaa! Brala sem jo skoraj 1 teden, večino pa uspela danes dokončati. Všeč so mi bili odzivi staršev na mlad par, saj so bili razumevajoči, takoj so ju podprli. Seveda pa niso bili vsi tako navdušeni.

V knjigi je omenjenih več oseb, ki se prepletajo skozi zgodbo, knjiga je bila kar konkreten miselni zalogaj.

Ma malo me je zmotilo, ker v knjigi večkrat napeljejo na vroče scene, nato se pa prekinejo (se pisanje ne razvije)...


“Sería una mentira, porque no sería él.” It would be a lie, because it wouldn’t be him.


(Prebrala sem jo pa v sklopu buddyreada, tako da sem jo res podrobno prebrala in podebatirala)


Ocena:  
3.5  ⭐⭐⭐✦
ravno zaradi izrazoslovja in dolgih poglavij.



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...