🇸🇮 Ljubezenska hipoteza, Ali Hazelwood

 "I'm a simple girl, with simple needs."





Naslov: Ljubezenska hipoteza /The love hypothesis

Avtorica: Ali Hazelwood

 

(prebrala sem jo v angleščini, tako da bodo citati tudi v angleščini- imam pa občutek, da jo bomo kmalu videli na slovenskih policah). 


Pri klubu dobrih knjig je bila tokrat izbrana romanca "The love hypothesis". Sama sem jo imela že nekaj časa ogledano na Netgalleyju, videla sem, da jo hvalijo tudi tuje bookblogerke, zato sem jo tudi sama predlagala za mesečno knjigo. 

Nato me je vodja kluba Neja prosila, da debato tudi vodim in poskrbim za mesečno knjigo. Članicam sem tako pripravila mini kviz, križanko, konec meseca sledijo pa še debatna vprašanja.. Knjigo smo tudi skupno brale v roku enega tedna- imela sem visoka pričakovanja, da bom knjigo 1,2,3 na hitro prebrala, pa mi resnično življenje to ni dopuščalo in sem tudi sama izkusila branje po delčkih. 

Po eni strani mi je bilo všeč, po drugi pa ne, saj sem navajena brati knjigo v kosu, še posebej če me pritegne. Ker sem bila pa tokrat malce omejena s časom, sem se privadila branju po delčkih. Jo pa nameravam pred debato še enkrat prebrati in si osvežiti spomin. Naročila sem si tudi fizično kopijo (obudila Bookdepository račun po 11. mesecih), tako da držim pesti, da prispe do mene pred debato. 

“I wish you could see yourself the way I see you.”

No, pa naprej- o knjigi. 



VSEBINA: 

Olive je mlada podiplomska študentka, ki svoj čas namenja raziskavi raka trebušne slinavke. Njena prijateljica Anh bi rada začela zvezo z Olivim "bivšim"- Jeremyjem, vendar noče prizadeti Olive. Le-ta se zato domisli načrta- ker Anh ne verjame, da Jeremy za Olive ne obstaja več, bo ona poljubila prvega fanta, ki ji pride naproti in prepričala Anh, da je Jeremy zanjo preteklost. Olive preseneča ugotovi, da je poljubila Adama, profesorja na podiplomskem študiju AMPAK ne samo to- Adam se strinja z navideznim razmerjem in pred prijatelji se začneta pretvarjati. Pa jima bo pretveza uspela ali bo začela delovati kemija tudi med njima, ne samo v laboratoriju?

 “Listen, I know it’s scary. But this is not necessarily a bad thing.”

________________ 


MNENJE: 

Moj najljubši podžanr je friends-to-lovers. Sledi mu pa pretend- love- tukaj pa se oba združita in nastane ena mojstrovina. Ja, knjiga je res dobra, bila mi je zelo všeč. Glavna junaka sta odpadnika, genija, ki uživata v samoti. Olive je sicer malce bolj odštekana, rada ima vse mogoče mlečne napitke, rada je dobre volje, skrbi za svoje prijatelje- Adam je pa zaprt vase, ki kar kriči "pusti me na miru, ali pa te pojem". Olive se uspe prebiti v njegovo srce in glavo, njej se pa ne sanja (KVARNIK- spoiler), da njun zaigrani poljub v bistvu ni bilo njuno prvo srečanje. Bo Adam Olive priznal resnico? Bo Olive spoznala prava čustva?
Bralec je ves čas v napetosti, točno ve, kako BI se morale stvari razvijati, do zadnjega pa ni prepričan, če se bo to tudi zgodilo. 
V knjigi sem zelo uživala, všeč so mi bili tudi stranski liki, imamo pa tudi enega "zlobneža", ki pa na srečo ne pokvari preveč zgodbe. 
 
So, instead of telling you that truth, I will tell you another truth. A truth that, I think, will be best for you. A truth that will take me out of the equation, but will make its result better. Because I’m starting to wonder if this is what being in love is. Being okay with ripping yourself to shreds, so the other person can stay whole.  
 
PRIPOROČAM!   
 
Moj najljubši citat: 
 "Maybe her life was nothing but a little sob story, but it was her little sob story. Her heart may be broken, but her brain was doing just fine."

 

 

 OCENA:

5  ⭐⭐⭐⭐⭐

 

(Če si knjigo prebral/a in se želiš preizkusiti v znanju- je tukaj mini kviz: kviz- the love hypothesis ).

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...