Top 5 knjig leta 2021

 

Mojih top 5 knjig v letu 2021, za katere nisem pričakovala, da me bodo tako presenetile in dosegle 5 zvezdic. 

 
 
 

 NALIN SVET- DEAN NICHOLSON

 
Nalin svet (Dean Nicholson) je knjiga o mački, ki jo najde popotnik Dean na poti in jo vzame s seboj na potovanja. V knjigi Dean opisuje njune prve skupne dogodivščine, obiske veterinarjev, urejanje dokumentacije in potepanja po Evropi. Kmalu sem jima začela slediti tudi na njunem instagram profilu, kjer se dogodivščine nadaljujejo.
 
 Ste vedeli, da sta bila zdaj tudi dva tedna v Sloveniji? S pomočjo sem tudi jaz prišla do podpisane knjige. 
 
 

THE DEAL (LJUBEZENSKI DOGOVOR)- ELLE KENNEDY

The deal /Ljubezenski dogovor (Elle Kennedy)- prevod je prišel že lani, ampak sem jo čakala skoraj 7. mesecev iz knjižnice. Prebrala sem jo letos poleti in vau! Pričakovala sem eno smutty romanco, ampak je več kot samo romanca... Pst- ta avtorica ima večkrat zastonj knjige na kindlu. 

IZGINULA LEKARNA- SARAH PENNER




Izginula lekarna (Sarah Penner) je bila knjiga, ki sem jo brala v sklopu mesečnega izziva, drugače je sama ne bi niti odprla... Ni moj žanr, ampak me je tako pozitivno presenetila- same pohvale imam o njej. Gre se za preplet sedanjosti in preteklosti, odkrivanje skrivnosti in misterioznosti. Zaključek te pa preseneti. 

THE LOVE HYPOTHESIS- ALI HAZELWOOD

 

The love hypothesis (Ali Hazelwood)- pričakujem, da bo tudi v Sloveniji kmalu prevod, vsi ji pojejo hvale, mene po opisu ni pritegnila, potem sem ji pa dala šanso. Odlična- glavna junaka sta znanstvenika, zato se že po tem knjiga razlikuje od drugih romanc. Priljubila se mi je tudi, ker sem sama vodila aktivnosti in debato pri bralnem klubu.
 

FANT, KRT, LISICA IN KONJ - CHARLIE MACKESY

 

 
 
Fant, krt, lisica in konj (Charlie Mackesy) je knjiga za vse generacije. Enkrat sem zapisala, da je novodobni Medved Pu- zelo lušne citate ima- privoščila sem si jo julija za rojstni dan.

"Kaj želiš biti, ko boš odrasel?"

"Prijazen," je rekel fant. 

 

 PRIPOROČAM V BRANJE VSEH PETIH KNJIG!


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...