🇸🇮 Vrtoglava strast, Jodi Ellen Malpas

 Žal ti bo, da sva se kdaj spoznala, Ryan Willis."
"Veš, Hannah, ne vem če... Ko gre zate, nikoli ne bom ničesar obžaloval."

 

 


Naslov: Vrtoglava strast

Avtorica: Jodi Ellen Malpas 

 

 

 

 

 

 Na TBR spisku imam vsaj 6 Jodijinih knjig, ker mi je všeč njen stil (veliko jih imam tudi na domači polici), počasi pa njeni prevodi prihajajo tudi v slovenščino. Vrtoglava strast je izšla nekaj mesecev nazaj v letu 2021, jaz sem jo pa zdaj dobila iz knjižnice. 

Končno je prišla na vrsto. Najprej me opis sicer ni najbolj pritegnil, saj sem videla, da bo šlo za nekaj "kriminalnega", ko pa sem zasledila starega znanca Jakea (iz knjige "Zaščitnik"), pa sem se prepustila zgodbi. 

 

VSEBINA: 

Ryan Willis je bil leta in leta zaposlen kot telesni stražar.

Ta služba je od njega zahtevala, da je bil nenehno na preži, in moral se je znati hitro odzvati. Priložnost za pravi počitek mu ponuja koča sredi gozda v majhnem mestu, kjer ni nikoli nobenih presenečenj. Ko se Ryan vrne z zadnje naloge, sreča lepo neznanko, zato ni le presenečen, temveč tudi prevzet.

Hannah Bright je kakor sveža sapica in Ryan je kmalu popolnoma očaran, zaljubi se. Ko se začneta zbliževati, mu nagoni govorijo, da je nekaj narobe. Pa vendar ga nič ne more pripraviti na skrivnosti, ki jih odkrije v njeni preteklosti.

Hannah dneve preživlja med slikanjem in vodenjem trgovine z likovnimi pripomočki … in skrivanjem preštevilnih skrivnosti. Iz tega razloga čednemu telesnemu stražarju ne dovoli preveč blizu. Pa vendar je kemija med njima premočna in Hannah se kmalu znajde v romantičnem razmerju z Ryanom. Je utelešenje miru, balzam za njeno zlomljeno dušo. Ta čudoviti, privlačni moški, ki je Hannah spodnesel tla pod nogami, sploh ne ve, kdo je ona v resnici. In v trenutku, ko to izve, sta njuni življenji ogroženi.

 

"Pa vendar je nekaj na njem. Čisto me je uročil. Je prijazen in topel, ne da bi bil zares topel. In nekako je čeden, ne da bi bil res čeden. In nekako je znan, ne da bi mi bil sploh znan."

 






 MNENJE: 

Zgodba me je hitro potegnila noter, prebrala sem jo v enem kosu (upoštevajmo, da je vikend). Všeč mi je bil tempo zgodbe in sam stil, veliko je dialogov, ki bralca pritegnejo. Opisi so konkretni in bistveni, poudarek je bil na samem spoznavanju Ryana in Hannah, pri tem pa jima je najbolj pomagala Ryanova 10-letna hčerka Hannah. Ona je tudi tak pester lik v knjigi, ki vleče nase pozornost in usmerja zgodbo naprej, s pomočjo glavnih in stranskih likov. 

Sama misterioznost se začne po 300. strani, ko dobi bralec občutek, da Hannah nekaj prikriva, vendar tega skoraj do konca knjige ne izvemo. Zadnja poglavja so zato hitra, napeta in težka, tudi solze pridejo na plano. Konec pa udaren in kot se za romanco spodobi, s srečnim koncem.. 

"Še nekaj centimetrov, pa me boš pogledala v oči. Boš zmogla, Hannah? Boš prenesla to, kar boš prebrala v njih? Ali boš spet pobegnila?"


 

Všeč so mi bile osebnosti karakterjev in njihovo lokalno povezovanje. Spoznamo stranske like, ki se prepletajo v zgodbi- ker se Hannah išče- ji je ravno ta skupnost všeč in se zato ustali v tem mestecu. 

Samo Hannahino razkritje me ni toliko presenetilo, tako da sem pričakovala podoben zasuk, že zaradi opisa zgodbe, mi je bilo pa všeč, da je bil ta zasuk hiter in proti koncu zgodbe, saj sama ne maram kriminalk. 

"Ne bojim se ga, ne tako. Bojim se ga, ker mi tako zelo vzame dih."

Dajem ji 5 zvezdic- ⭐⭐⭐⭐⭐

 posebno zaradi ponovnega obujanja spominov z Jake-om in Cammile. :)

_____________________________

"Tu sem zanjo. In to je zame razkritje, čeprav se tiho sprašujem, kako jo bom lahko obdržal. In ni mi všeč, da me ob tem stisne pri srcu. Ker mi nekaj globokega in neizogibnega govori, da ni na voljo."


Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...