🇸🇮 Northangerska opatija, Jane Austen

Naslov: Northangerska opatija

Avtorica: Jane Austen


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Sodelujem v izzivu Austenmanija. Tokrat je bila na sporedu knjiga Northangerska opatija- načeloma knjigam, ki dobijo slabše ocene niti ne namenim objav na blogu ampak.... Še preden sem jo prebrala, sem naredila cel fotošuting s knjigo, pa je škoda, da slike ne bi bile objavljene. :)





Knjigo sem imela dva meseca doma, prepričana, da jo bom 1,2,3 prebrala pa.. Sem zopet lovila zadnje ure pred vodeno debato. Pri Austenmanija klubu namreč knjigo preberemo, nato pa podebatiramo. Enim je knjiga všeč, drugim (beri- meni) pa niti ne. Prvi del (spoznavanje nove okolice, običajev, dvorjenje med plesi) je bilo še nekako zanimivo, drugi del (prihod na opatijo) pa je bil preveč skrivnosten, netekoč, hiter... Na splošno mi pa knjiga ni bila preveč všeč, zato sem ji na Goodreadsu dodelila tudi oceno 2 ** (kar je pri meni že redkost). 


 

 

 Navdušena sem bila nad: 

- velikim tiskom

- manjšim številom strani

- duhovitimi vložki avtorice (pripovedovalca)

- prijateljstvom med glavno junakinjo in sestro njene simpatije


Nisem bila pa navdušena: 

- nad slogom pisanja- veliko starinskih besed, dolgi, zapleteni stavki. 

- napeljevanjem k misterioznosti, zločinom (nisem tip za kriminalke)

- osebnostim oseb- šle so mi na živce od A do Ž

- romanco med glavnima junakoma- v knjigi niti ne slediš, kdaj se "zaljubita", kaj šele, da bi začutila tisto pravo kemijo med njima. 

Ogledala sem si tudi film, ki me je bolj pritegnil kot knjiga, ima pa tudi film elemente kriminalke, zato sem nekaj delov kar malce preskočila.

Vsekakor pa sem šla pri branju iz cone udobja.V decembru se lotim še zadnje njene knjige- Prepričevanje.

Zdaj pa nazaj k mojim romancam. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...