🇸🇮 V objemu temnih zveri, Monika Pavlovič


 "Vsi imamo demone v sebi, pomembno je, kako se znamo soočiti z njimi. "

 

Knjiga: V objemu temnih zveri

Avtorica: Monika Pavlovič

 Za tole knjigo sem kar nekaj časa gledala in študirala, če bi jo brala ali ne. Postala je namreč knjiga meseca pri bralnem klubu, kjer pa ponavadi vsak mesec sodelujem pri branju. Po prvih vtisih so punce iz kluba sporočile, da knjiga ni strašljiva, hitro se bere, zato sem se odločila, da ji dam priložnost.
 

Knjigo sem skoraj mesec dni zasledovala na cobissu, v naši knjižnici je bila ves čas v stanju obdelave/priprave, nato sem kontaktirala našo knjižničarko, če pogleda, kaj je s knjigo, pa je ni našla... Je dobila noge... Zato je na pomoč prišla moja sestra, ki je knjigo prinesla iz njene knjižnice. Tako sem ulovila pravi čas za branje te knjige in debato v klubu. 

"Zakaj se želiš zliti z okolico, če pa si očitno rojena, da izstopaš?"

VSEBINA:

Sem jo napisala sama, na GR je odlomek iz knjige. 

V zgodbi spoznamo Elianno, ki dobi skrivnostni tatu, začne jo zasledovati tudi skrivnostni neznanec. Le ta jo kasneje odpelje na dvorec, kjer Eliana spozna demone, ki potrebujejo njeno pomoč. Sledi Eliannino spoznavanje magije in novega sveta, pri tem pa naleti tudi na nove sovražnike. Medtem v šoli spozna tudi prijetnega Aarona, kar pa demonu Tiamatu ni nič kaj všeč. Le kaj se bo zgodilo?

___________________



MNENJE: 

 

Kljub grozljivi naslovnici in naslovu, zgodba sploh ni slaba za tako romantično dušo, kot sem jaz. Spominjala me je na srednješolska leta in na serijo Hiša noči (House of night). Knjiga se je hitro in lepo brala, všeč so mi bili liki in sama zgodba, ker ni bila preveč zapletena in strašljiva. Mogoče tudi zaradi tega, ker so se morali tukaj demoni prikupiti glavni junakinji, da jim pomaga pri nalogah. Elianna medtem odkrije nadnaravne moči, ogrozi prijateljske stike, saj jim prikriva, kaj se ji dogaja pa še možna romanca je na vidiku...

Zgodba se hitro bere, liki so dobro predstavljeni, sicer sem imela na trenutke občutek, da so neke stvari nelogične, ampak pride vse na svoje mesto proti koncu knjige. Všeč mi je bilo nakazovanje romance, imela sem tudi pravilni občutek, kaj se je zgodilo s Tiamatom.
Čeprav so v zgodbi demoni, ni bila preveč strašljiva, na trenutke zelo zabavna pripoved. Me je zelo pozitivno presenetila.

.

Zelo pozitivno presenečena nad zgodbo, sem ji dala oceno 4.5 ⭐⭐⭐⭐✯

Ni komentarjev:

Objavite komentar

🇸🇮 Drobni tisk

  "Če je tak občutek biti ob osebi, ki je čisto sonce, bom z veseljem sprejel opeklino."   Naslov: Drobni tisk Avtorica: Lauren As...